Monday, August 21, 2006

KABHI ALVIDA NA KEHNA...???

adakah kita akan berjumpa lagii???
simple meaning...with deep explaination..
actually ini tajuk sebuah crita hindustan..then,aku terasa lak ngn ape yg berlaku dlm hidup aku skrg..means, something that i will lose..am i???
for god sake i really cannot accept "this"..this refer to something that i really cannot replace with anything..nothing can ever replace "this"..

entahla apa yang bergolak dlm hati aku ni sekarang ..??
ptg ni td..mummy ajak aku menziarahi jiran aku kat hospital selayang..
hati aku berang sangat..i do not know why..but it keeps flamiing inside...
what i did was just berdiam diri...but anyway,,suddenly aku marah2...my god..
aku really regret..then...
aku teruskan juga ke Hospital Selayang..
actually, aku ngn jiran ni penah ade masam muke sekejap..pasal kereta..tp bukan libatkan their family pun..actually ngn adik family jiran aku ni..
So, again..try to control myself and i act profesionally..Start drive kereta..
bile parking..then kuar dr lif..walking towards another lif.., aku terpandang satu sudut..
guess who??? its abg zulfadli aizat..my abang..my beloved one..
looking at his face..he was staring away..off the road..perhaps thinking of something ..actually the same thing like i do..we shared so much things together..
alamak..panjang umur die..ni die msg plak ni...till then..,to be continued ekk..hehhehe..
nak gayut jap..tata..

hati merona..,
**pawana malam**

No comments: