Tuesday, May 19, 2009

Aku terharu

Hari ini, jam 10.58 am, aku terima msg dr si dia..

"hai...syg pny pos lj dh smpi.thank u"

terharu hatiku membaca sms tersebut..sejak berminggu2, ni la 1st time die mengucapkan kembali perkataan "syg"pada ku..jika selama ini kami rapat dan mesra dgn panggilan "b-syg"..tp entah, akhir2 ini yg tinggal hanya lah "i-u"..semestinya hati kecilku yg rapuh ini sedih..murung..tersentuh jauh terperosok rasa ini..
Tp alhamdulillah..tak sangka aku bakal menerima panggilan manja itu sekali lagi apabila bungkusan baju dan tie itu sampai ke tangannya..

Semoga sabda Rasulullah SAW yg berbunyi "Sesungguhnya org2 yg sabar itu akan memiliki kemenangan", akan menyebelahi aku..
Semalam, lunch time..bergegas aku ke ampg park..sbb tu pjbt pos yg trdekat dgnku..
lantakla kali ni bos aku tak bg kuar pun aku kuar jugak cara haram..tanpa memberitahu bos, aku kuar slumbe jer..
pi beli box ikat ngn ribbonn sket, kasi nmpk cantik, muat2 je box ngn baju tu..pstu, aku beli a piece of card..tulis skit2 dlm tu..
antara yg aku tulis..

" Semoga berjaya seperti yang di impikan"
"Gud luck for this interview.."
" Dalam setiap yang b lakukan dalam hidup, ingatlah bahawa ada seseorang yang sentiasa menyokongmu dari belakang - siti nur bt makni"

With Love,
Siti Nur bt makni

ptg smlm, die ade msg, tp aku tak balas..saja aku taknak balas..
mlm td pun aku biarkan jer..
entahla..jahat tak aku sbb nk biarkan aje die rasa sikit gelisah dan resah menanti sms dari aku..
biar dia rasa ape yg aku rasasejak akhir2 ni..
tp sesungguhnya..dlm hatiku..setakat hari ini, hanya ada namanya..si dia masih menakluki hatiku..

Ya Allah, aku mohon, kau perbaikilah hubungan kami..tambahkanlah kasih dan sayangnya kpd ku..amin..tambahkanlah kemesraan kami dan berkatilah segalanya..Amin..

No comments: