Monday, April 17, 2006

Surat buat teman..


"aku punya teman..
teman sepersilatan..
kemana ada dia selalu ada aku..
dia amat manis..dn juga baik hati...
la...la...la..la...la..."

Dalam nada menyanyi di bibir..hati sebak dn menangis..


Dearest F,
kita adalah teman..sangat rapat..hinggakan semua org ibu pjbt fikir kita bercinta..ya..benar keakraban dan keserasian kita amat utuh..hingga tiada yg lupa.."di mana ada F,di situ ada aku..dan,di mana ada aku..pasti di situ ada F.."

kita datang meeting bersama2..training bersama2..menaiki sebuah kereta bersama..
tp mlm itu aku runsing akan kamu..kerna kamu amat tak bersemangat..
katamu kamu letih..kecewa..rasa seolah tak keruan..
aku tahu kamu sdg "down"...aku tahu kamu..
kekuatan hatimu lemah..
mengapa begitu..?mungkin ini masamu utk menerima dugaan begini..
tp kamu harus kuat..kuatkan lah hatimu..

aku sayang kamu..
kerna kita teman..
teman mmg mesra..
jgnlah kau lemahkan semangatmu..

aku berdoa agar kau sihat..sejahtera ..dn tenteram hatimu..selamanya..
kerna aku tahu kita saling menyayangi..
harapanku agar ia kekal selamanya..
sampai bila2..

aku berdoa pd allah maha kuasa..agar semangatmu dikembalikan..keceriaanmu dikembalikan..
kembalilah berkunjung ke ibu pjbt..kembalilah aktifkan dirimu..
agar kau akan sedut kembali kehebatan dirimu yg dulu..

salam rindu,
*pawana malam*

No comments: