Friday, June 23, 2006









"sayang itu luas dan indah..."
ehehehhehhe....
lamanya x update blog....
anyway...i've been vry busy...
busy bercuti dan angau...
yg pelik...usually org akan angau ngn someone special..
but aku angau ngn ramai sgt yg spesel...muda dr aku plak tuh..ehehheh

to make it short..this is the most best group of student i've ever met in my entire life...
well...aku g satu program..under MMU...
sek@ mmu...this time wat kat klantan...
gi ngn keretapi..dlm hampir 80 org...best giler...
dlm perjalanan pegi abit boring..
bile sampai..mcm biase..dpt hostel...then ready utk perasmian..kat daruhanan...
then...esoknyer..kitorg fasi2 berpecah ke sekolah yg ditetapkan..
utk ngajar IT kat depa..
sampai skolah..biasela..siapkn sume2 benda..then...bergaul ngn student2..mmg syok ar..mesra..
aku conduct group ayam ngn abg hafiz..
masuk klinik IT..aku dok ngn member2 group aku..then ade plak mlm persembahan..
gabung lak ngn group srigala..
group ni xde fasi yg jaga sgt2..
sbb fasinyer bz sokmo..so aku dh anggap mcm group aku dah..ehehhehe
rapatla gak sumernyer...
mlm lps persembahan...fasi rashdan dok buat mlm penghayatan...
lampu tutup...muhasabah diri..
ape lagi..bile nyanyi lagu2 ni pesan abg, jgn di ucap slamat tinggal ngn lagu doa perpisahan...
melalak meraung la semuanya..
termasukla fasi2..tu mmg purposely buat utk kasi dorang terasa amat2 rapat n sedar ngn kesilapn dorang...
mlm nyer..aku pecah rekod..
tak tdo sampai pagi..kul 7 br solat subuh..
dok jamming...ade sorang budak ni bw gitar...dok lepak ramai2 nyanyi smpai kul 5.30....then pastu borak lak ngn bdk2 yg gengster2 nih...pastu..trus jd rapat ngn dorang...ehehhehe...xkn kulupakan...


ni br separu criter tau...ehehhe

pastu...esoknyer tu nak berpisah...nasib baik bdk2 laki skloh ni ikut kitorg balik ke darlhanan utk perasmian penutup program ni....
then...kesian dorg tgu lama dlm dewan..aku pun g la belikn bdk2 ni air sejuk..ngn kak zi n kak ila..masih segar di ingatan ku...bdk2 ni ajak dok skali ngn dorg..
aku pon lepakla sekali ngn dorang..then sampaila abis penutup..sume fasi2 nyanyi lagu warisan...sume 4 sekolah ade hntr wakil plajar...
tp plajar skolah aku la yg paling rapat ngn fasi2...ehehhehe..well..
then...bile abis je nyanyi lagu2 penutup tu..bdk2 laki dr skolah aku ni td(sume stpm 19 thn)...sume menangis..sume teresak2..termasukla fasi2...termasukla aku skali..ehehheh.
kitorangla yg kuar plg lewat dr dewan..sgt2 bersatu hati..sgt2 rapat...ehehhehe....
sssaaaaaaaaaayanggggg sht kat dorang..


esoknyer...kat darulhanan ade buat sukaneka...bdk2 yg dtg time penutup,sume dtg kat kitorg...
sampai...ade sorg bdk nih sampaikan jatuh motor nak jmp kitorg kat darulhanan...kesian sgt...
eemmm...then....bile abis lambat...dorang trus stay snpai mlm...x sangka sgt..kul 8.30 mlm...kitorg potong kek...dorang beli 2 kek utk fasi2...sygnyer kat dorang...serius...sayang...
so,mlm tu aku pon suapla semua ant dorang...
tanda aku syg dorang...semua sekali...dah anggap mcm adik2 sgt....
malam tu...
kitorg berdikir barat...lan pon ade mlm tu....seronok sgt sama2 dikir ramai2..
then...balik ke daruhanan dr sekolah tu...semua pon bersurai...

esoknyer tu...x disangka2 dorang dtg utk hantar kitorang naik ketapi...ehhehehhe...
tp time tu..aku x brp eppy sgt sbb nk berpisah ngn dorang sumer...hehhe
sayang sgt la kat dorang..xkn dptnyer lupe dorg ni sekelip mata....
mmmmmmuuuuaaaahhhhhh.....

biasela..kalu mcm aku ni of course ramai bdk laki..sbb cas positif ngn negatif sure tertarik..melekat....ehehhehhe...

sayang adik2,
**pawana malam**

No comments: