Sunday, March 18, 2007

rindu

rindu ...

ada seruan yang memanggil di situ..

agar dekat..

dan dekat lagi..


mahu..

ada keinginan dlm jiwa itu..

mahu kembali dan bersama lagi...

setiap waktu meningatkan aku pada kamu..


rindu..

dan bangga sekaligus..

membungkam nostalgia..

agar aku jadi mahu..

terlonjak2 mahu meluru..

ke gelanggang itu..

ya aku pernah di situ..

bersama kamu..

kamu dan kamu..


hati2 kami pernah bersatu..

sebulat tanah liat yang dikeraskan..

keunggulan kami pernah padu..

malah, masih padu dan kukuh..

dek kesuburan suasana..

kini aku jarang kesitu..

atas seribu satu alasan...

tp yang pasti..

aku merindui...

segenap ruang2 itu..

dan ragam2 kalian..


semoga setiap dari kita,

akan dirahmati olehNya,

dan moga kita akan kekal bersaudara smpai bila2..




puisi rasa di atas sy tujukan ikhlas buat teman2 seperjuangan silat sekalian di Multimedia university...wah, rindu bangat pada kalian...tak tertulis rindu aku pada kalian..hehhe...padah x bersilat, skrg bdn dh naik hmpir 10 kilo kot..huhu..pdn muka aku...tp sememangnya aku amat rindu dan rindu dan rindu pada semua..semoga kita berjaya di mana sahaja kita berada.....amin..

5 comments:

Abang Long said...

wow ... bukan setakat bijak bersilat kata - kata, malah pintar pulak bersilat di gelanggang ... seram pulak dibuatnya ...

Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

ehehhe, bagus! bagus!

belajar di MU ya dulu?

ohohoohoh...

Kemat said...

huh, x leh main2 nie, pandai bersilat, entah2 bengkung merah lagi..kne awas dalam berkata2 nampaknya

Mersik said...

Oooo pokcik pun rinduuu gakk.. hik hik rindu bangat2, rindu hangat2 dan rindu hangit2..

errks..oops bukan utk pokcik aa ?

Alahaii..

Anonymous said...

:) wow....!

hebat tu..

aku juga rindu
rindu ku padamu
sudah lama tak bertemu
makan ku tak lalu
kerana kau tiada di sisiku
pabila aku perlu
ahhh.....rindunya aku
pada yang bernama
B U D U!

heheheh

ambo anok kelate!