Wednesday, April 11, 2007

entah kenapa..

entah kenapa..

sejak akhir2 ni..

aku kurang minat nk update blog..

entah kenapa..

sejak akhir2 ni..

byk sgt aktiviti dan acara weekend aku..

entah kenapa..

akhir2 ni..

aku terlebih malas nak bls sms yg aku terima..

entah kenapa..

sejak akhir2 ni..

byk pula tv series yg aku selalu tgk..habis..

sekaligus mematahkan semangat aku nak menonton tv..

entah kenapa..

akhir ni aku berat mulut..

entah kenapa..

aku juga jadi berat tulang akhir2 ini..

entah kenapa..

aku kurang perasaan akhir2 ini..

entah kenapa..

aku merasakan ada rindu dlm hati ini..

tp tak tahu milik siapa rindu itu..

entah kenapa...

akhir2 ini aku terlalu sensitive..

entah kenapa..

akhir2 ini aku senang menjadi pemarah..

entah kenapa..

akhir2 ini..aku jadi semakin gemuk..

hehhehhe...aduhai..entahla kenapa..



14 comments:

~inilah saya~ said...

Salam,

Sabar yer cik, itulah lumrah kehidupan.

Ada masa gembira dan ada masa sedih.

Yang penting kehidupan mesti diteruskan.

Ceria sokmo!!

Unknown said...

Ooh... kalau kurang produktiviti, maka lemak pun semakin menimbun dan minda pun tak cergas. Itu sebab semuanya serba tak kena. Agaknyalah...

DarkWan said...

Sebenarnya, tak tahu nak komen apa.

Tapi, entah kenapa, tekan button commen gak.

Boleh ak? Ehehehe.

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

hai shah..

hehhehe..thnk u..ur words at least made me smile..hehhe

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

hai akak aininaufal..hehhe

eemm...begitu rupanya ya..
selama ni tahu..tp x terpikir pulak..hehhe

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

hai akak aininaufal..hehhe

eemm...begitu rupanya ya..
selama ni tahu..tp x terpikir pulak..hehhe

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

hai abg wan...

eemm...itu namanya gatai tangan..hehhe...xdela..just kidding..hehhe

Mersik said...

ct - Hu huu welcome to the club. Itulah tanda2nya ct akan join kelab oang2 tua cam pokcik nih kekekeke.. alahaiii

Ngan marah.. saja jek.. biasa ler, manusia nih kdg2 ada pelbagai ragam. pepe pun layan. cum jgn terlalu2 sangat.. life musti happy n cergas..

Kemat said...

macam naik eyes of malaysia, seketika dibawah, seketika dipuncak dunia..

Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

entah kenapa yaa?

uhuhuhu

p(^_^)q

Sahalfikri said...

hmm pelik ni.. cuba p jumpa doktor, mesti dia kata tak sakit pape pun. jadi, ct tak sakit sebnarnya.cuma buhsan.. buhsan dgn life yg sepesyen je.. iye ke? cuba try pesyen lain.. cubalah!

x sronokla ct camni.. :(

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

pokcik...
alahai..da tua ek?alamak...huhu...ct fikir ct makin muda..hehheheh

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

abg kemat..
mentang2 la pic tu ada kat situ ek..heehhehheh

kak seroja..

huhuhuh..
itulah soalan yg sama bermain di fikiran ct ni..hehhe

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

abg suhail..
ct pun x tau knapa..tp itu kes lama..ni yg kes baru ni lagi ct takut...ya alah...thnks 4 everything ye abg..