Friday, April 20, 2007

the most scary thing ever..

hari rabu lalu aku mimpi sesuatu..
the most scary thing that ever happened to me...
aku mimpi malaikat dtg ambil nyawaku...
katanya.."cukuplah smpai disini hayatmu"
dia tidak bercakap..tp seolah2 aku faham apa yg dimaksudkan..
ya allah, aku takut sgt2..
it was not like a dream..
it felt like too real..
itulah first time ever aku rasakan "kecut perut"..
selama hari ini, aku x pernah rasa..
selalu dgr ajer..

ya allah...aku terbgun pukul 3 pagi dn trus tak boleh tdur smpai siang...
sehingga kini aku masih takut nak menjejaki katil tempat aku mimpi tu..
aku ni bkn penakut orgnya..tp sejak hal ini terjadi..
it feels like ade seseorg sentiasa memerhatikan aku dimana sahaja aku berada..
sungguh tidak tenang hatiku..

ya allah..aku takuttttt.....
sangat takut......
takut sekaliii...
aku takut mati...
astagfirullahalazim...aku seram...
ya allah, pnjgknlah usiaku dn ahli keluargaku...
amin ya rabbl alamin..

aku terpikir..
pernahkah org lain alami mimpi sebegini?
bagaimanakah mereka rasakan?

5 comments:

Idham said...

:) alangkah bertuah nya ...mendapat ziarah dari malaikat dlam tidor..ambil wuduk dan solat...

semoga tenang dan bahagia dalam damai.

idham

Kemat said...

cuba tanyakan pada tok guru/ustaz/org alim..

Abang Long said...

anggaplah mimpi itu sebagai "peringatan" .... buat orang yang terpilih.

Anonymous said...

Salam CT..
Lamer tak jenguk blog CT. Banyakkan membaca al-quran atau surah yasin. Insyallah tenang kembali...

zf_zamir said...

menarik,

tak semua org dapat..