Thursday, August 09, 2007

perasaan..




last night, aku kemabali ke "gelanggang itu.."


maka kini secara tak sedar,


aku berpihak di sebelah kedua..




hiruk piruk bunyi ramai..


sedang hilai dan senyuman ..


aku jua tersengeh mungkin ..


tp belum benar2 aku setuju dgn sengehan itu..


lalu aku melangkah ..


lakukan apa yg patut..


walau aku sebenarnya kalut..


di dalam..


ya, kalut di dalam..


bingung..


keliru..


tak nampak..


tak mahu..


tak bersedia..




tp mengapa?


kerna apa?


smpai bila?




berikan aku cahaya..


wahai allah..


hapuskan segala kekeliruan...


dan debaran ini..




namu kulalui hariku dgn senyuman..


seperti biasa..


7 comments:

Orang Biasa said...

hang bersilat kaaa? apasat bule kalut? ade hal lain kot yg terperap dalam kepala tu..

Unknown said...

Keliru, aku keliru dgn warna blog ini. Betulkah ini rumahmu? :D

13may said...

perghhh!!! masuk gelanggang...dasat!

hahha :P

Anonymous said...

gelanggang yang mana tu cik ct pawana? :)

Sunan_Jati said...

heheheh.. kehkehkeh

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

org biasa:

hahhahha....biarlah rahsia..lala

kak zlisa :

itula akak..lama x dtg..kak zal.betulla..inila rumah ct wajah baru..hhehee..dah xde gelap pukat dah..nice tak?

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

13 may:
memang dasat...uihh

archiq:

gelanggang kehidupan..hehheh

sunan jati:

keh keh keh juger..