Monday, August 06, 2007

rindu-rinduan..hehe

hr sabtu..



aku cuba hilangkan rindu..



hari ahad..



aku kembali terkulat2..



hari isnin..



aku berangan mcm mat jenin..



hari selasa..



aku selamba aja..



hari rabu..



aku keliru..



hari khamis..



aku kdg2 rasa mcm nak nangis..



hari jumaat..



aku lalui dan rasai penuh nikmat..











eemmm...tp aku lalui hari2 aku dgn penuh keceriaan..



dan tambah2 ceria selepas hr sabtu yg lepas..sebab, adik2 angkat perak yg aku didik dlm kem anjuran mmu awal tahun dulu kat sek ahmad boestamam dtg mmu..hehhehe







ceronoknyerrr...suuukkeeee sgt2..



aku ni kalu pi mana2 mmg lelaki yg lebih "ngam" ngn aku..hehehhe..tgk je la pic2 yg aku amik ngn dorg ni..hehhee
bkn buat2, tp ntah..kalu budak2 kecik pun, laki mmg lebih skit la ngn aku..then, kalu pi mana2 pun cmtu gak..maybe sbb aku mudah mesra..tp stakat mesra je la kan..hehheh









ni bdk2 skolah perak..xnmpk cm bdk pun..ala, lagipun dorg dh 17 thun pun...caayang awk semua..hehhe



mari kita lihat adik yg paling aku syg di kalangan mereka..bdk ni mesti salam and cium tgn aku( naik segan aku) ..then, dia lah paling manja ngn aku..dgr kabar dr kwn2 skolah die, die ni paling x suka layan pompuan dn bkn jenis mesra2 manja ni...ngn aku je mmg manja semulajadi..yg penting, aku syg die..suci murni..semoga die kan berjaya..skrg ni die active training silat utk sukma..semoga terpilih..amin..cayanggg awkk..mmuuaahh..hehhe..masa nk balik, die bagi aku key chain nama "along"..which is, mmg nama die..org pgl die "along"...kebetulan, aku pun "along"jugak..tp kat umah je org pgl "along"..so, skrg ni , key chain tu ada ngn aku..sbg balasan, aku xde bnda nk bagi, aku capai je diut note 10 hinggit dan aku tulis nama aku n dia kat situ.."along sayang along..from- kak ct"...hehheh

benda2 mcm ni la yg buat aku rasa puas dan bahagia...i enjoy doing things like this..thats why aku suka jadi fasi kesana-kemari..ni dah keje, dpt ke tidak agaknya aku aktif lagi..aih...

till then, slmt hari merdeka in advance..tata..

"allah selamatkan dan berilah kejayaan kpd org2 disekelilingku terutama kpd org2 yg aku sayang..amin.."


9 comments:

Anonymous said...

Jgn terlalu suka2 ya dik ... hehhehe

Anonymous said...

nnt jd duka ...

SF

Sunan_Jati said...

assalamualaikum...

mulakan harimu dgn bismillah...
insha allah dipermudah kan...
segala kerja...

heheheh :P

Anonymous said...

sayang pun, x muhrim mane bole main pegang pegang

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

anonymous:
eemm..thnk u mengingatkan ya, abg/akak/adik/siapa?



SF:oh, thnks mengingatkan..abg SF..take care

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

abg sunan:
eh eh ..matahari dh tinggi la..muahahhaha


anonymous: oppsss, time tu x ingat..hehe..anyway, kenapa guna "anonymous" dn x kenalkn diri?

dont worry, ct x mkn org..

Unknown said...

ehehe.. nak gak 10 hengget..

Abang Long said...

Hahahaha ... bila sampai perkataan tu ... teringat pada seorang teman ... sampai sekarang lidahnya tak berapa betul nak sebut SERINGGIT ... yang terlontar dari mulutnya adalah SINGGIT. Ops ... apakhabar ?

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

orochi:

nak ek..bleh2, tp kene bg dlu la kat ct..pastu ct bg blk..ekekke


abg long:
abg long, lama x dtg ek?ct sihat?abg long semua ok?

emm...org yg kdg2 x reti sebut certain words@ pelat ni ade yg uniknye kan..hehhe,,,sweet..