Thursday, May 18, 2006

selamat hari guru.....

cikgu..
manis katamu...buruk ajaranmu...
teringat kisah lama...
tersilap kata..terkasar bahasa...
alahai malunya...
sempena hari mu ....
kini aku mula rindu...
terusik kamar jiwa..
tersingkap kisah dunia lalu nan beda....

zaman sek rendahku penuh dgn kebanggaan...
sek keb taman selayang 2...windula...
cemerlang..baik..comel...haha...sume org kenal..sampai bila dik aku plak yg masuk sekolah tu pon..org sebut..."itu adik siti nur"....hahhaha..punyalah terserlah kededikasianku

zaman sekolah menengah rendah plak,
aku g sek men sungai kertas...atas bukit..hr2 jln kaki reramai..havoc..tetiap ptg main bola baling..kawad pbsm...kenangan sume tu...rinndu sgt!!!
aku jd pengawas...dok dlm kelas tajaan...panggilan kami..."pelajar harapan..""
famous gak..fuh.....tak sia2 jd plajar tajaan..anak emas sekolah...hehhehe...best gak..
org kata ku garang...pengawas sombong..tak knal maka tak cinta,beb...huhu..
lps dpt result pmr..alhamdulillah...aku keluar dr sekolah tu..ke asrama..

aku sambung kehidupan di MRSM KUALA TERENGGANU.....
first masuk kene buli...aku ant bdk KL di kalangn 95% bdk klantan tganu..hhhhaaaiiihh...
tp dpt gak sesuaikn diri..member sekelas best...iqbalian da great...
bila form 5, aku active english club...ade ramai junior dr kl...syoknyer...emmm...windunyer...
choral speaking,homeroom,kehijauannyer..baju batiknyer..bykla..

miss every single thing la..hehhhe

hari guru,hari rindu,
**Pawana Malam**

No comments: