Friday, June 27, 2014

11 JUNE 2014 - Blog Lama Yang Usang

Blog Lama....
Hampir 2 jam aku melayari blog lama beserta rakan2 lama yg dlunya pernah brsama2 brkongsi rasa...
ramai...hampir sekelas bilangannya...dari tahun 2006....

ini blog lama ku...

craftsgirl.blogspot.com

Namun banyak yg sudah sunyi...tak ku percaya bahawa byk hasil nukilan yg aku dh hasilkn...dari zaman 2006 dan kemudian brkubur...begitu sahaja...

Subhanallah...luas sungguh bumi Allah....ku brjumpa dgn pelbagai org...hati disinggahi ramai org yg tak prnah putus...tak sunyi hidup ini sejak dulu...mahupun alam nyata atau maya...dan kmdian diakhiri dgn prpisahan...di alam nyata atau maya...

Sunngguh besar kekuasaan Allah...aku kagum,ya Allah...maka aku merayu kau ampunkanlah segala dosa2 ku yg lalu..dan di msa hdpn...aku aku hidup dlm redhaMu, Allah....amin...

DUGAAN ....DIKACAU DIA...

Assalamualaikum...
Ade satu bnd yg aku perasan sejak brtunang...mmg org ckp byk dugaan lps brtunang...
skrg tiba2 jd mcm "bunga yg di hurung lebah"...

Antara yg berpotensi mnjadi ancaman kebahagiaan...atau specifically known as "halangan"....ialah my despatch boy...Shah Namanya...
Start dgn whatsapp, dari takut2, dia jd trlebih pulak...nmpk pndgn matanya brbeza...
kurahsiakn drpn tunanganku...agar hubungan kekal bahagia...biar aku cover dlu selagi belum berlebih-lebih mamat ni...Shah namanya...

Ya Allah, jauhkn kami dr mslh2 yg tidak sihat begini..pelihara maruahku sbagai tunangan kepada Muhammad Hafiz...

Sedikit demi sedikit aku "bagi" kt shah ni dlm whatsapp aku...agar dia kembali ke jalan Allah...dn tersedar dr lamunan...hee..

#dugaanhidupdrsitinur

No comments: