Monday, October 09, 2006

lagu ni aku tgk mcm sesuai plak ngn abg aku yg tgh frust tu..
kalu dgr lagu ni mcm dgr abg aku plak yg nyanayi...ahhah
kisahnye serupa le kot...ntah la..
emm...sian aku dgr org ni nyanyi..mcm feeling habis...
mcm tu la agaknya abg aku rasa kot....
aih...sian plak akat abg aku ek..
manela die pegi ?? lama dah x nampak dier....
membawa diri barangkali...ish..kesian..
emm..sekali sekala menyebelahi die yg bersedih tu xper kot...
ehehhehehehehhehe....
walaupun aku ni x suke kesedihan sbb ia akan buat aku jd lemah...

anyway, i found this song is very suitable for u...
actually a fren of mine send it to me..
she said "mcm kisah abg hang la.."
pastu kami gelak sama2..ahhahahha
hey mila..u are my fren la...thenks beb for being wimme in sunny and cloudy day..
hehehhe....
mila ni kan...kalu kami berpisah...kami akan saling ckp "i hate u"sambil tersenyum...hehheheh...
ade secret tu..kami je tau kann..kan...hehheh
eh..back to abg aku pnyer story...
hehheheh...so abg...where ever u are..
just hayati la lagu ni yek..hehe..miss u...
so,,here u are....!!
A sad song .....

Maha Karya Cintaby Faizal [oiam]
Begitu berat melangkah
melihat kau bersamanya
adakah aku yang salah
atau hanya helah saja

Ku masih menicntai diri kamu
biar kau menjauh...
ku rindu

Chorus:
Kau bagaikan udara
yang membantu aku
untuk terus hidup di atas dunia
tanpamu ku lemah
pasti aku tak berdaya
kerna kau maha karya cinta

Biarpun kau tidak mahu
menerima kasih daku
ku kan setia bersamamu
sehingga ke akhir waktu

Ku masih menyayangi diri kamu
biar kau berlalu...ku rindu

*repeat chorus
kau takkan dapat aku lupakan
kerna kaulah puja cinta kita
mengajar aku erti bahagia
kembali padaku semula

*repeat chorus
Dengarlah pesanan daku
yang akan terus menunggu...

by khy


see....die tulis.."by khy"...
ish..musykil aku..
sbb abg aku ni..kalu melukis..die akan tulis signature die sbg "kai"...
hehhehe..mcm btul je die tulis lirik ni...
ahahhahaha...ngarut je aku pg2 buta ni...
maklumla..tgh ngidam ice cream vanilla...
ehehheheh....nk mkn nasi..malas plak..
kan dah ngidam bnda yg x berpekdah...
hehehhe...

aih....mcm nak berjalan2...nk try jalan kaki g street mall..tp seramm la mlm2 bute ni
kalu ade lelaki jd geng bleh gak..hehhehe

aku ni mmg la agaknye..byk songeh..ahahhahha...
again..,abg aku ckp aku troublesome la kalu ade dpn aku skrg..ahahhah...
troublesome pon troublesome la..biaq la..ahhahaha
this is me...i am what i am..hahhahha
till then..see u ...
NAK ICE CREAM VANILLA..........:((

No comments: