Tuesday, June 26, 2007

kerja..kerja..yeay..

yeehhhhahaaaa....

my first day working in this new company...
my feeling, okay...
my mind, okay...
my body, okay...
my energy, okay...
my health..tak okay...semalam demam...huhu:(

well, aku hrp aku akan suka kerja baru ni..dan akan terus suka la..dan seterusnya juga suka..
dan suka..dan suka lagi..hehehhe....

lagi satu, aku harap dapat bonus byk akhir tahun nanti..
then, harap jugak kenaikan gaji yang banyak..
dan aku harap aku suker..dan suker...
dan hepi...dan gembira...ehheheh

today, hati aku berbunga2 walaupun xbyk bunga yg aku nmpak kat ofis ni...

11 comments:

Kemat said...

moga sentiasa epi & bersemangat di tempat baru nie

Najwa Aiman said...

baru keje ke haper dia nih? kenaikan gaji yang banyak? bonus banyak? keje kat Petronas ke? Hmm... kat dept mana ek? ekekkeke....

Anyways... selamat menempuh opis baru, kawan baru, musuh baru, keseronokan baru, masalah baru... and u'll find that all the new things, dear, are merely all the same old things that need to change.

And the only one who can change it is ourselves!

Huh... macam ceramah motivasi la pulok.....

Selamat Mendownload (sebagai ganti 'menimba' yang rasa2nya dah old fashion di zaman kepupusan perigi nih) Pengalaman Baru.

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

kemat:
thnks abg kemat..hik hik..lama x dtg ek?


najwa aiman:

wah...byknya soalan dia nih...
eemm, keje kat petronas?uhuhu...mmg impian..tp blum trcapai..awk keje kt situ ker?bleh la tolong2 nnt ek..hehheh

perigi mmg dah makin pupus..tp perkataan "menimba"masih ada ke"hebat"annya..

doakan yg baik2 utk saya ek..tata

Sunan_Jati said...

wahahah...
aammiiiiiin...
heheheheh ! moga semuanya slamat k!

Sunan_Jati said...

whahha.. cbukknyer!

Sunan_Jati said...

Take care

Anonymous said...

tahniah n goodluck. dah dpt keje tu, wat elok2.nak memblogging, lepas opis hour ye ;p (pesanan utk diri sendiri gak...hehe)

13may said...

tahniah...jgn ngulor okeh!

hahha

k o r o m y s t said...

Gambatte~!!
Rajin-rajin bekerja ekk. Makan gaji buta tak sedap. Sedap lagi Koko Krunch xD

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

sunanjati:

abg take care juge..hehe


orang biasa:

hehehhe....terasa plak ct abg ckp cmtuh..kekkeke

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

13 may:
hehhehe...xde nyer ngulor2..hr tu mimpi kene kejar ulor...takoot..

koromyst:

koko crunch?emmm...sedap dimakan begitu saja..lalala

eh, silap lagu iklan la..hehhe