Saturday, June 09, 2007

wajah baru....anti lelaki??


hehehhehe

aku angap penukaran color page ku ini sbg pertukaran "angin"ku..
kalau slama hr ni aku membawa angin monsun timur laut( betul ke spelling aku ni..?aihh..),
kini aku nk bawa angin barat daya pulak...

almaklumlah...semalam aku check online....
result aku dah kuar..alhmdulillah pass..yyeeaahhhaaa....
means, aku akan grad ..yeahh...finish degree....bleh la aku plan nk smbg master kat mana nnt..hehhe...tp first thing in my mind is....cari kerja...kerja..kijo...kroje...hehhe

dan satu lagi hal yg keep stir in my mind....
jeng jeng jeng..."berpacaran.."
keh keh keh..bolehkah aku menerima si opposite jantinaku?
adakah degree dn "masih study lagi" adalah alasanku?
is it reasonable?atau anti-lelaki kah aku?
aih..mintak simpang....rasanya bkn anti kot...sbb aku suka gak tgk lelaki2 yg "menarik" ni...(menarik- tertakluk kpd istilahku sendiri sahaja,kay..)

ok...let all the readers decide which category goes to me...

1- Bila lelaki tu tgk dr jauh, aku senyum...
tp bila dtg dekat, aku buat muka...

2- Bila lelaki "menarik" ada dpn mata aku...dr jauh, aku 'usha'..
tp bila die kenyit mata...aku buat muka..

3- Bila dpt sms dlm hari pertama, aku layan mesra...
tp bila dh hari kedua bertimbun2 dia send, aku mula rasa die ngada2...aku pun buat la muka..

4- Bila lelaki tu dtg cari ajak mkn2 sejam dua, aku ok aja..tp bila dia ajak tgk movie hari esoknya pula...aku mula buat muka..

5- Bila aku setuju nk keluar tgk wyg sama2, aku enjoy aja..tp bila die ajak keluar lagi kali kedua, aku mula rasa mcm nk buat muka...

kenapa?kenapa?

dn yg plg kritikal....Bila lelaki kata "suka", aku jwb ikhlas...aku pun "suka"...
tp bila dia kata dia mula rasa "cinta"...aku mula rasa nak tarik muka dari si dia..dan aku mula kata kat diri aku.."aduh....bahaya..."aih...

9 comments:

NAzzXXra said...

hurm..dah lamer tak komen page ct..

entry yang menarek..

lelaki nie sukar untuk diduga kan?

macam golongan kiter jugak yang lagi sukar utk diduga

*wink*wink*

ape2 pon,follow ur heart!!!

Unknown said...

wajah baru.. sori yer.. lama tak singgah..
selamat bergraduat..
selamat cari kerja..
selamat cari teman..

*wink wink*

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

nayzera: hai...hehhehe

eemm, ct pun lama x sembg ngn nayzera ek..hehhe

take care dear..

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

orochi: hello abg..
thks utk ucpn selamat..

selamat utk abg gak..hehhe

Kemat said...

wah dah lulus..biler konvonyer..tahniah...

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

heheh...konvonye bln 8..hehe..

thnk u..:)))

abg kemat tahniah ek, slmt pgntin baru..hehe

13may said...

buat muka camna tuh???

hahha...

Sunan_Jati said...

bukan buat muka la may.. tarik muka...
muncungla..!

Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

hohooh adik pawana..

semoga ketemu apa yang dicari..

senyum selalu!

neh neh neh

p(^_^)q