Monday, November 20, 2006

HappY biRthDay aYaH...

Selamat hari lahir utk ayah tersayang...
moga panjang umur murah rezki....
semoga keluarga kita akan peroleh kebahagiaan yg kekal abadi...
along saaaayangg ayah..mmmuuahhh...

for things that u made me see...
for words that u made me hear...
for anything that u've done for me..
for all the joy u brought to me..
for all the wrongs that u made right..
for all the time u spent with me..
for all he love that u pour me with...
even for anything that u never do for me..
its just i will not stop love u ayah...
because u are the one that have the tittle as my "ayah"..
thats the specialty that u own..
u owned it before...now and till forever...

Happy Birthday To Ayah....
mmmuuuaahhh....
Love you...

along saaayangg ayah...!!

6 comments:

jimi said...

Terima kasih kerana sudi singgah, dan jemput datang bertandang lagi.

ZaKiN said...

Happy besday pakcik.. Moga panjang umur.. sayangi dia selagi dia ada.....

karl Firdaus said...

Selamat Hari Lahir & Panjang Umur Ayah.....

Hee Hee

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

hehehhehe...
terima kasih semua....

karl..x malu..hehheh

maniq..aku akan syngi dia walaupun dia sudah tiada..hehhe

Elhakim said...

Semoga Allah sentiasa melindungi kita semua.....

Insya Allah....

JIhad!!!!

Allahuakbar!!!

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

aik..ape ni tibe2 ni abg hakim?
lost ek?ahahhhaha...

eh...lama x nmpk abg comment?
rindu plak ngn kata2 panas abg tu..heheh