Monday, November 06, 2006

mnjadi kebiasaanku
utk menilik handset2 ku sblm lenaku...
selama ini aku punya handset 2 aja..
tp selama 2 minggu barangkali..aku punya 3 handset..
seorg teman ninggalin handsetnya padaku..
atas sebab apa ngak pula kuketahui..
kini..handsetnya telah kupulangin pada tuan empunya..
dan disini jua aku...
ngak bisa tdur..
rindu barangkali pada handset itu..
walau tidak punya simcard didalamnya..
tp kurasakan bagai ia telah mnjadi teman pdku..
kedengaran seolah2 handset itu berbicara dgnku..
saban malam2...disamping dua yg kumiliki jua..
ehehhehe....aneh ngak?

feels like missing something just like missing someone..waduh...

indon mood..ahahhahah..kelakar plak..anyway..bahasa mereka indah2 juga ..

5 comments:

Elhakim said...

hmm... memang spt pawana malam blogmu ini....
baru kehilangan handset udah sedemikian.
kalau kehilangan BF bagaimana ya?

aku bergurau sahaja..
he..he..

MDM FARAH FAIZURA said...

eheh,

ok untuk tidak mengecewakan

aku jawab,

kerna blog ini tempatnya untuk bercanda

temapt untuk bersifat sinikal kepada dunia,

lalu,

aku ini sebetulnya

cuba untuk jadi sinis

ehehe

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

elhakim...waa.kalu hilang bf paling teruk pun frust ajer la..hehhe..

dingin..,sinis itu biasanya penuh tersirat,berhemah kan lebih baik bak kata iklan..ngak ada yg boleh bisa terguris hati..dn 1 lg,agak kurg faham ttg blog sbg tmpt bercanda..apa bergurau mksud kamu?hehhehe..

Elhakim said...

feedback telahpun diberi dalam blogku. Untuk itu, aku segan untuk mengotorkan blogmu ini.

Anonymous said...

Good post and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.